Pages

Wednesday, December 8, 2010

BloG oH BloG..!!!!

Assalamualaikum...haa,akhirnya blog aku da menjadi...best giler first time bleh guna blog ney walaupun tak berapa cantik tapi aku akan berusaha mencantikkan lagi blog aku ney dan mengisi berita-berita terkini...Esok-esok jadi makin lawa laa blog aku kalau aku belajar lagi banyak perkara tentang blog...


Aku juga nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada sesiapa yang telah mengajar aku cara buat blog ney...so,SELAMAT DATANG KE BLOG AKU walaupun tak setaraf dengan blog korang....tapi aku cuba untuk memperbaiki kelemahan aku ney...kalau korang rasa nak ajar aku,silakan mengajar co aku tak kisah pown n aku lebih suka...hehehe...


Sekian, sampai sini jekk laa kowt aku nak tulis coz aku tak tau pape sangat lagi pasal blog-blog ney......:)

No comments:

Post a Comment