Pages

Saturday, December 18, 2010

DiLemA AkU Di KeLaNtAN..!!!!

Hmmm....bape ary yg lalu, aku dtg ke kelantan utk wt rawatan ssulan aku ney...aku ingat pegi 3 hari jekk coz Doktor xckp ape2 pown kne dok bpe hari...aku ingat dok sekejap jekk laa kan....

Setelah aku sampai di Hospital Universiti Sains Malaysia(HUSM) Kubang Kerian, sebelum wt rawatan aku 2,tetiba nurse kt situ ckap, aku kene minum iodine yg berwarna putih...dah laa mahal gile ubat 2, xsampai 1ml pown,harga dia da RM 450...byangkanlah kan...dengan RM 450 2 bleh beli macam2 dah...hmmm,tapi nak wt cane kan,da nak berubat kene laa terima sume 2, Nasib laa bawak GL perent aku 2...kalau x kne bayar RM 450...mne nak amek duit RM 450 2 tuk mnum iodine yg Xsampi 1ml....

Ayah aku bingat da bleh balik dah lepas wt rawatan 2 but kne dtg lak ary Ahad ney(esok la) tuk wt scan plak...so,ayah aku ckap bek dok kt cni jek kan...lau balik nak kne dtg balik plak...so,family aku wt keputusan dok kt cnie jekk...

Aku da laa xleh dok dkat ngn orang selama 1 week coz da mnum iodine 2...so,semlm n hary nie aku xg mne2 laa coz xleh dkat ngn orang...aku xkesah pown nak dekat ngn orang...tapi kesian laa kt orang nnti x psal2 effect dia kne kt orang 2,aku gak yg kene tanggung dosa....tpi hari da bosan tahap gila da...aku terpaksa laa kuar jln2 gak dekat2 nie jek coz aku doki kt umah tok sedara aku...nasib baik laa ade CC kt depan umah dia...kalu x msti borinx gila sampai xtaw nak habaq laa...senag citer...so,dgn masa yg ade ney,aku meng-update laa blog aku ney kan dgn citer hdupku di kelantan ney...

Akhir sekli aku da nak mntak maaf kt korang yg sudi singgah ke blog aku ney n aku xsempat nak singgah balik coz aku masih di kelantan...bile2 aku da sihat sikit aku pegi laa melawat balik blog korang yekkk....thnx laa tuk sape2 yg singgah n follow aku...

No comments:

Post a Comment