Pages

Thursday, December 23, 2010

Jom Pi Skolah...!!!!

Assalamualaikum....sedar x sedar da nak buka skola da....tnggal bape ary ag nk g skola....hhmmmm...ase berat laa plak kaki aku ney biler nak g skola....wlaupun ctie da bpe bulan n dok kt umah dah hampir 3 bulan coz cuti sakit...hhmmm.....

Hmmm....tapi ary ney aku xde byk sgt idea coz bosan sgt dok umah..maklum laa da nak 3 bulan kn dok umah xwt pape sgt pown...msti laa boring...ase nak g skola pown ade laa trse gak wlaupun kaki ney masih trse berat ag....spe xrindu nak g skolah kan...nak jumpa kawan2, cikgu2, pakcik2 makcik kt skolah...huhu....

Baju skola blom beli ag..barang2 n peralatan pown masih blom....ble laa nak g bli ekk..sbr jekk laa mse masih ade ag....lau xsempat xbeli laa baju baru...hehehe....kalau g skola bleh xde laa boring sgt coz ade byk aktiviti2 yg dpat aku wt kt sne ngn kawan2...tiap2 petang leh men bola...lau kt umah xleh coz xde padang bola n juz min timang2 jekk...kaki ney da lme x shoot bola kuat2...hehehe(perasan terer,mcmlaa power sgt men bola 2)....

hmmm...takat ney jek laa aku leh tulis coz petang ney aku xde idea sgt nak sje2 nak update blog aku ney..da bape ary x up date...k lah n aku nak ucap selamat kembali ke skolah bagi spe2 yg masih berskolah...n selamat balik ke 'u' bagi spe yg dok 'u'...k lah...takat ney jaa aku mampu tulis tuk ptang ney...wassalam...




                                              bye-bye cuti sekolah....jumpa lagi tahun hadapan!!!!daaaa...
                                       belajar rajin-rajin yek....smoga anda bersemangat tuk g skolah...hehehe  

2 comments: